HOME ABOUTME BLOGSHOP TUTORIAL AKU&ONEW GIVEAWAY

Rabu, 5 Mac 2014

Jom Dapatkan Voucher Burger Bakar Abang Burn..

Assalamualaikum..
Dah berbulan-bulan aku tak update status kan? Ni la nasib aku yang always sibuk. .sibuk. .dan sibuk ngan tugasan sepanjang hari. . *macam dia sorang yang sibuk, orang lain sibuk jugak boleh jer update status!* Oke, aku bersalah dalam hal nie and aku mintak maaf banyak-banyak K!

Sebenarnya aku tak sibuk mane pon..Start cuti sem dari bulan satu hari tue sampai minggu lepas, aku takde buat ape pon..bangun tidow, makan, tengok tv, jalan-jalan and tidor balik. Begitulah sehari-hari aku punya kerja. Berat badan toksah dok citer lah..zaapppp naik terus..hehe. Cuma kadang-kadang tahap kemalasan menaip aku nie melampau-lampau. Bukan takde citer yang aku nak share kat korang..*buat muka sedih mintak perhatian*.

Baiklah..kita tutup buku pasal aku tak update tue.Sekarang aku nak citer pasal Burger Bakar Abang Burn, alaa burger bakar yang femes memes tue*haa..kenapa? kenapa? Kenapa?* Abang burn kita nie bermurah hati untuk bagi kita VOUCHER BUY 1 FREE 1 tau! *tampar pipi kiri kanan, mane tau mimpi ker..huhu* bukan selalu tau dapat peluang macam nie.. so grab la peluang yang ade nie ok!*yeay! Pasni dapat makan 2 bijik burger abang burn dalam satu harga!*

Bagaimana cara nak dapat voucher tue? Oke.. senang jer, korang just pergi ke facebook page burger bakar abang burn kita and disitu dah terpampang VOUCHER BUY 1 FREE 1. Selain kat facebook, korang boleh dapat dekat website dia iaitu WWW.ABANGBURN.COM. Korang just copy voucher tue and print.. voucher tak terhad tau! So, korang bleh print seberapa banyak yang korang nak..nak print kaler pon takpe, nak hitam putih pon tak pe. See! Bertapa baik hatinya abang burn kita nie memudahkan kita untuk dapatkan voucher tersebut..*sayang abang burn ketat-ketat*voucher nie boleh digunakan dekat semua outlet tau! So jangan la lepaskan peluang keemasan nie oke!

So, apa tunggu lagi..pi sarung baju sluar tudung semua and pi serbu kedai burger bakar abang burn hari nie.. voucher nie sah sehingga 9 Mac 2014 jer oke! Masih ada mase lagi.. JOM!

Nie la voucher yang nak diprintkan tue..

Selamat Menjamu Selera!


1 comment

5 Mac 2014 5:49 PTG

aq nok ugk puten...tpi sni xdo burger abg burn..sedeyh!!

Catat Ulasan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Full design and Custom Blog Design by jiakreatifelt.com